Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Oran


Egzotyczna widokówka, prawda ?
Pochodzi ze zbiorów Mojej Mamy, ale teraz to właściwie już z moich zbiorów ;-P
Niestety nie wiem co za budynki, ulicę przedstawia.
Pamiętacie lekturę szkolną "Dżuma" ?
To ja jej nie czytałam ;-P Ale nie o tym chciałam pisać...
Tylko to, że to historia epidemii w tym mieście.
wow.. a wiecie :
Algieria jest największym państwem na kontynencie afrykańskim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz