Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Wymarzona pocztówka


Wymarzona pocztówka od kiedy zainteresowała mnie szczególnie tematyka kolei, 
w tym także zwłaszcza dworców kolejowych. Gdy po raz pierwszy ujrzałam tą kartkę
w wysłanych z Polski, można tak powiedzieć, to się zakochałam.
Jedno widokowa pocztówka przedstawia dworzec kolejowy - Wrocław Główny.
To marzenie już spełnione dzięki możliwości wymiany pocztówkowej z użytkownikami forum.
margaretka02 Dziekuję Tobie Bardzo Serdecznie za wspaniałą kartkę :D

I właściwie mam nowe marzenie, kiedyś na stronach wp.pl widziałam galerię.
Teraz odnalazłam ją  i nie myliłam się :D -> Najładniejsze polskie dworce
Oto zestawienie z tej galerii:

1. Dworzec kolejowy Żyrardów
2. Dworzec kolejowy w Przemyślu
3. Dworzec PKP Gdańsk Główny
4. Dworzec PKP Wrocław Główny
5. Dworzec kolejowy w Lublinie
6. Dworzec PKP Kraków
7. Dworzec kolejowy Tarnowskie Góry
8. Dworzec PKP w Kołobrzegu
9. Dworzec kolejowy Łuków
10. Dworzec kolejowy Bielsko-Biała

Zatem jeden już mam w swojej kolekcji, ciekawe czy udało by się wszystkie zebrać na pocztówkach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz