Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Pałac Schönbrunn

Dziękuję :D

Jako, iż uwielbiam od dzieciństwa Cesarzową Sissi, a co z tym idzie nie mogło zabraknąć tego miejsca ;-)
Pałac Schönbrunn, Wiedeń, Austria. Jego wnętrza mogłam podziwiań póki co jedynie w filmach liczę, iż kiedyś będę mogła podziwiać na własne oczy.
Oczywiście Pałac został wpisany  na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO
.
.
.
Zapewne nie tylko ja oglądałam filmy pt.:
Piękna i wzruszająca historia, która działa się naprawdę. Mogłabym oglądać i oglądać ;-)

1 komentarz: