Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Pałac w Kamieniu Śląskim

A to druga widokówka zakupiona w księgarni Matras w Opolu :)


Pałac - sala balowa, Kaplica św. Jacka - wnętrze,
Widok z tarasu ogrodowego, Ozdobny ryzalit na wschodniej elewacji pałacu,
Południowo-zachodnia strona pałacu


Wyd. Alkazar
foro: Anna Będkowska-Karmelita
NR 09-13

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna pocztówka. Ciekawe, do kogo pójdzie? :D
    Zapraszam na mojego bloga o postcrossingu - http://www.postcrossing-nalogiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Do nikogo, bo ja zbieram czyste pocztówki.
    Choć wiem, że większość woli zapisane i z obiegiem pocztowym, bo wtedy to kartki z duszą.
    Ale dla mnie mogą być czyste.
    A jeśli ktoś wyśle do mnie zapisaną to nie ma problemu,
    bo wtedy zależy co przedstawia ta pocztówka.
    Taka zmiana klasyfikacji gdzie nie jest ważne czysta czy zapisana ;P
    Jaka by nie była to cieszę się jak małe dziecko z każdej pocztówki ;)
    Tak po prostu mam i już :D

    OdpowiedzUsuń