Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Grudzień

Już grudzień, a mnie dawno nie było tutaj i w ogóle.
Planowałam porzucenie mojej pasji, ale ciężko się rozstać.
Teraz jak na razie zaprzestałam wysyłanie oficjalnych pocztówek przez postcrossing.com
To było piękne zajęcie i niespodziankowe szaleństwo, jednak w związku z cenami znaczków...
cóż ...
na razie także wymiany zaniedbałam, zresztą i mało kto chciał się ze mną wymieniać.
Na samym początku, czyli  w 2010 to był szał, a teraz już coraz mniej - niestety.

Jednak zbierania pocztówek nie zaprzestałam i zawsze jak jadę zwiedzać to wśród pamiątek mam spore ilości pocztówek i wątpię aby się to zmieniło.
Tym razem dzisiejsza zdobycz z Opavy, oczywiście świąteczna ;)


P.S.
w tym stylu z różnymi obrazkami w sumie jest 5 rodzajów.
A ja jak zawsze mam po 2 sztuki z każdego, 
oczywiście jedna dla mnie - druga do wymiany ;)

1 komentarz:

  1. W końcu jakaś aktualizacja!!
    Co tak rzadko teraz piszesz i tak mało pocztówek tu wklejasz?
    Ładne zwierzaki:)

    OdpowiedzUsuń