Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Wiele szczęścia :)


Takie małe podsumowanie roku 2013, który cóż jak wszystkie poprzednie szybko minął.
Rok kończę ze stanem wszystkich uzbieranych pocztówek 6511 sztuk  :)
Dużo zwiedziliśmy od Morza Bałtyckiego aż po Czechy :D
Sporo jeszcze zostało, więc plany na nowy rok to podróże do Niemiec,
póki co Drezno, Sebnitz, Berlin i Lipsk, ale co i jak jeszcze wszystko przed nami.

Dzisiaj Sylwester spędzimy go razem przed tv, jakoś w tym roku to nam jest potrzebne :)


Kartkę nabyłam na PP mam 9 rodzajów, a full kolor bardzo przypadł mi do gustu :)

Szczęśliwego Sylwestra dla Was Wszystkich moi Kochani :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz