Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Ceny znaczków znów do góry :[

Poczta Polska nie mogła sobie odpuścić po zeszłorocznych drastycznych podwyżkach cen znaczków, gdzie niestety oficjalne musiałam zaniedbać z powodu cen (zagraniczny zwykły 4,60 zł, priorytet  5 zł).

A teraz znów się dowiaduję, że od 1 lutego 2014 będą nowe ceny, to co mnie interesuje to wysyłka zagraniczna pocztówek i będzie:
zwykły 5 zł
priorytet 5,20 zł

Polska to:
zwykły 1,75 zł ( a było 1,60 zł)
priorytet bez zmian 2,35 zł

http://www.poczta-polska.pl/zmiany-w-cenniku-poczty-polskiej-odpowiedzia-na-trendy-rynkowe/

Żeby jeszcze jakość usług była adekwatna do ceny, często zwykły 'idzie' szybciej od priorytetu.
Jeśli ktoś pisze dużo na kartce to góra 2-3 znaczki się zmieszczą, a niestety z tym u mnie na poczcie całkiem krucho, czasem same 10 groszówki mają i składaj sobie, kliencie radź sobie sam.
Znaczków pojedynczych za  5 zł  po zeszłorocznych podwyżkach nie wypuścili (jedynie kiedyś w serii znaki zodiaku - Koziorożec), inwestowali w te za 4,60 zł gdzie teraz znów podnoszą i za 5 zł były by jak znalazł.
Pomijam te niebieskie paskudztwa, co wszędzie chcą wcisnąć, a pięknych filatelistycznych na mojej poczcie
nie sprzedadzą bez abonamentu. Jest niby sklep internetowy ale co z tego jak czasami bardzo długo trzeba czekać na otrzymanie przesyłki. A to przecież Poczta Polska to powinny bardzo szybko być dostarczane.
Normalnie porażka ....


Dziękuję dobrym osobą co lubią duże wymiany, to bynajmniej powiększa mi się kolekcja także dzięki Nim,
a nie tylko poprzez moje pamiątki :)

1 komentarz:

  1. Na szczęście nie jest ta podwyżka tak drastyczna jak w tamtym roku, 20 groszy nie będzie tak odczuwalne nawet przy wysyłaniu przypuśćmy 10 pocztówek raz w tygodniu to tylko dwa złote... Mimo wszystko jest to wysoka cena i mam nadzieję, ze w końcu pojawi się jakaś konkurencja :-)

    OdpowiedzUsuń