Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Haczów

Flusz Dzięki :D


"Kościół w Haczowie
Kościół pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi  Panny i św. Michała Archanioła.
Zbudowany pod koniec XIV wieku jest największym gotyckim drewnianym
kościołem na świecie i jednocześnie najstarszym kościołem drewnianym
o konstrukcji zrębowej w Polsce.
3 lipca 2003 roku został wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego
 UNESCO."


Wydawnictwo BRH plus
Nr 082/11

1 komentarz:

  1. Najstarszy na świecie - wow:) naprawdę imponujący, mam nadzieję, że kiedyś zobaczę go na żywo :)

    OdpowiedzUsuń