Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Mam i ja :D

Dziękuję :)

Szczególnie tego posta dedykuję Duli ;-)

O takie nabytki dzisiejsze i w końcu książka Anny Ikeda "Życie jak w Tochigi",
którą możemy spotkać tutaj: http://nawsiwjaponii.blogspot.com/


Piękna Kartka z równie piękną myślą:

1 komentarz:

  1. Też poluję na tę książkę Ani :-) tylko na razie się spłukałam z kasy, więc pewnie zakupię ją dopiero w przyszłym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń