Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Dobwalls, Cornwall

Nikuś Dziękuję Bardzo Serdecznie za pocztówki *_*



Opis z tyłu kartki: 

Forest Railway, Dobwalls, Cornwall
Union Pacific 4-8-4 "Queen of Wyoming"

Zaiste kolejna pocztówka do mojej kolekcji specjalnej  "Pociągi i nie tylko" :D
Po googlowałam trochę i znalazłam tą lokomotywa jest z Parku Przygód Dobwalls , tak bynajmniej myślę ;-) Ale z opisu w wiki wynika, iż opis tej lokomotywy jest taki Union Pacific 4-8-2 No. 818 "Queen of Wyoming"Nazwa i numer się zgadza ( 818 ), ale dlaczego na pocztówce jest 4-8-4 a w wiki 4-8-2, tego już mi nie wiadomo... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz