Blog o podróżach, zwiedzonych miejscach, kolejnictwie i miłośnikach kolei, kolekcji pocztówek tych otrzymanych nie oficjalnie. Tutaj Postcrossing i deltiologia, czyli filokartystyka wiodą swój prym. Czasem także filatelistyka, magnesy, znaczki turystyczne i wszelkie inne kolekcjonerstwo. Od tak po prostu mój blog, ponieważ interesuje mnie świat ludzkich spraw i wszystko co z nim związane. | | P.S. Pocztówki z Postcrossing ID tutaj: otrzymane / received postcards |

Pocztówki na EURO 2012 Warszawa cz. 1

Moje poszukiwania pocztówek związanych z EURO 2012 POLSKA & UKRAINA, wciąż trwają!
Dotychczasowe wyniki możecie zobaczyć na mojej stronie w blogu:  "EURO 2012".
Swojego czasu na 'alledrogo' także szukam, co znalazłam:
Serię pocztówek "Zakochaj się w Warszawie" razem z mapą Warszawy, może i nie są to idealne kartki na EURO 2012, ale przewija się w nich akcent piłki nożnej ;P

CZ. 1 rzeźby ...
Kapela Praska; ul. Floriańska; rzeźb. Andrzej Renes

Zygmunt III Waza; Plac Zamkowy; rzeźb. Clemente Molli

Adam Mickiewicz; Krakowskie Przedmieście; rzeźb. Cyprian Godebski

Były jeszcze dwie, ale nie to rzeźby, a nie stadiony, więc po co aż tyle ;P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz